Meestgestelde vragen

Frequently asked questions
Lees hieronder de meestgestelde vragen, staat jouw vraag er niet tussen of heb je een specifieke vraag over jouw pakket, stel hier dan je vraag. 

- Wat zijn jullie contactgegevens?
Duurzame Versiering
Sint Ludgerusstraat 2
3553CR in Utrecht 
Kvk: 80096085

- Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
De verzendkosten van jouw bestelling zijn 4,95 en bij een bedrag boven de 35,- betaal je geen verzendkosten. 

- Wat is de levertijd? 
Heeft u voor 16:00 besteld? Dan verzenden wij jouw bestelling dezelfde dag. Onze klantenservice is zeven dagen per week bereikbaar om u op de hoogte te stellen van uw levering. 

- Hoe kan ik betalen?
Betaal gemakkelijk en veilig via iDeal, PayPal of Apple Pay

- Hoe verzenden jullie alle producten?
We verzenden jouw pakket via de groene pakketservice van PostNL. Dit houdt in dat jouw pakket co2-neutraal wordt verzonden waardoor we co2-uitstoot van pakketzendingen reduceren. De verpakking en de verzenddoos is ook duurzaam. 

- In hoeverre zijn jullie producten duurzaam? 
Bij het ontwikkelen van alle producten in de webshop is er zo veel mogelijk aan gedaan om geen plastic te gebruiken. We hebben 99% van de producten geen plastic gebruikt. Al onze papieren producten zijn gemaakt van fsc-papier en komen uit een verantwoord beheerd bos.  Daarnaast verpakken we jouw bestelling duurzaam en wordt dit co2-neutraal bij je thuis afgeleverd. Wil je uitgebreid lezen over onze duurzame producten klik dan hier

- Waar worden de producten gemaakt?
De producten worden gemaakt in Nederland en Polen. Alle fabrikanten zijn BSCI gecertificeerd. Het BSCI-systeem, gebaseerd op een gemeenschappelijke gedragscode, biedt een stapsgewijze aanpak zodat bedrijven duurzame handel centraal stellen. Ook arbeidsomstandigheden in de gehele keten moeten goed zijn.

- 1% van jullie winst gaat naar het goede doel, hoe zit dat precies?
Jaarlijks kiezen wij een goed doel uit waarnaar we 1% van onze winst doneren. Voor 2021 is dit het project The Ocean Clean Up. Zij zetten zich in voor het verminderen van de plastic soup in de zee. Lees hier meer over onze actie. 

- Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Het is mogelijk om uw bestelling te annuleren. Dit kunt u doorgeven via het contactformulier uiterlijk tot 14:00 op de dag van de bestelling.

- Kan ik mijn bestelling retourneren?
U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na aankoop terugsturen. U krijgt uw geld terug mits aan de retourvoorwaarde is voldaan. Dit betekent dat het product ongeopend en onbeschadigd is. Ons retouradres is Sint Ludgerusstraat 2, 3553CR in Utrecht. U dient uw retour van tevoren aan te melden via het contactformulier. 

- Hoe verpakken jullie de producten?
Alle producten worden verpakt in een vrolijke en stevige verpakking. De verpakking is geheel duurzaam. 

- Kan ik mijn bestelling afhalen?
Het is helaas nog niet mogelijk om uw bestelling af te halen. 

- Aan welke landen leveren jullie?
Wij leveren onze producten aan klanten in Nederland en België. 

- Hoe kan ik betalen?
Betalen gaat makkelijk en veilig via Shopify Pay via iDeal en PayPal. 

- Hoe kom in contact met de klantenservice?
Dat kan hier via onze contactpagina of via Instagram of Facebook. We streven er naar om jouw vraag binnen 24 uur te behandelen.